1 Aralık 2010 Çarşamba

Destek Mesajları

Teshekkurler Ayhan bey.
Chok maraglidir. Sizle gorushmek isterdim. Sizde bosh vaxt olanda, xahish ediyorum bana bildirin.
Tugrul M.

Ayhan bey,salam.Mektubunuzu oxudum. Sizi urexden tebrik edirem. Hem sevindim,hem de muteesser oldum.Gorunur cox yorqunsunus.Amma sizin kimi vetenini seven insanlar tessuf ki cox azdir.Umaram siz veten yolunda hale cox isler goreceksiniz. Allahdan size bol sans ve uzun omur,can sagligi arzu edirem.

Hurmet ve sayqilarla:
Esmaye hanim.


Her vaxtiniz xeyr olsun sayin Ayhan bey!
Umidvaram ki, yaxshisiniz. Bu gun Sizden İzmir'de kechrilecek Azerbaycanlilarin birlik Kurultayi barede melumat aldim . Bu ishden chox sevindim. Inshallah ki, turk xalqinin milli kimlik uzerine bu cur aktiv hereket ve teshekilatlanmasi, boyuk TURKu, Turani yaranmasini yakinlashdirir. Sizin bu sirada olmanizdan hemisheki kimi qurur duyuram.
...
Size ve ailenize can sagligi ve xosh gun dileyi ile,
Hormetle; Eliza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder