1 Ocak 2011 Cumartesi

Selman BAYRAMOĞLU - TOKAT Zile


Bu kurultay yazışmanıza istemeden'de olsa vakıf oldum. Bu konu tamamen atalarımızın ceddimizin ve dolayısıyla da bizim canımız AZERBAYCAN ımız.
Bu konu bir keyfiyet meselesi değildir bu konu bizlere dedelerimizden atalarımızdan bir görev olarak miras bırakıldığına inanıyorum.Çünkü hangimizin Azerbaycan'dan gelen dedemiz atamız şimdi hayatta olsa gedif yaşadığı yurdunu ören yerini görmek istemez .Bu konunun keyfi ve nefsi hiçbir yolu yoktur. Bu yol çetindir bu yol çilelidir bu yol özveri ister. Bu yolda kırıkları tamirat beklerken yeni kırmalar yeni kırılmalar neden.Kişi yaşadığı tarihe iyiliğe güzelliğe insanlara iyi bir çığır açmadan ölürse neye yarar yaşadığı.
BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM

Denir ya S Ö Z K O N U S U V A T A N SA GERİSİ TEFERRUATtır.Bu vatan atamın dedemin ciğerini yakan bir vatan atalarımız bu vatanı hiç özlemedilermi sanılıyor. Bizler yaşadığımız şehirden askere giderken bile evimiz tarlamız dağımız köyümüz burnumuzda tütmedimi atalarımızın hayellerini vatanları süslemedimi hiç.Ya KARABAĞ Ya ÖLÜM deyip şehit olan gençlerimizin bizde hiçmi hakkı yok. Arkadaşlar bu konuda kusura bakmayın ama adımızın ne olduğu önemli değil DAVA mızın ne olduğu önemli.

BENİM DAVAM ÇOK SEVDİĞİM ÖNÜNDE SAYGI İLE EĞİLDİĞİM ATALARIMIN HER KARABAĞ DENİLDİĞİNDE TAAA CİĞERDEN AAHHHH DEDİKLERİ BU KARABAĞ I ERMENİ ÇİZMELERİ ALTINDAN KURTARILIP ATALARIMIZI MEZARLARINDA RAHAT ETMELERİNİ SAĞLAMAĞ İÇİN NE LAZIMSA YAPMAYA ACİZANE KARDEŞİNİZ BURDADIR.

SEVGİ MUHABBETLERİMLE

Selman BAYRAMOĞLU

T O K A T ZİLE DEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder