21 Şubat 2011 Pazartesi

Habip Yıldırım Brüksel Belçika

Selam Dostlar,

Ben Habip Yildirim  1950 yilinda Igdirda dogdum 40 yildan beri Belçika-Brukselde yasiyorum.Sizin anlayacaginiz Belçikali Turk oldum,ama buna ragmen ayri cografyalarda yasayan Tùrklerin lehcelerinden,kùltùr farklarindan dolayi aramizda hic bir farak gormuyorum,bilakis bu farkliliklarimizi birbirimize baglayan faktorler gibi goruyorum.Bir Tùrkmeneli Tùrku,GagauzTùrku,AnadoluTùrku,AsyaTùrku,Balkan Tùrkun,Tebriz ve Azerbeycan Tùrkunden bir farki yoktur. icimizdeki Tùrkluk duygusu bizim milli gururumuzdur, velhasil biz koc Tùrkuleriz.Bu nedenle Izmirde   yapilacak olan Azerbeycan Tùrklerini tanisip ve kaynasmasini saglayacak  kurultay ve kurultay calismalarini cani gonulden taktir ve tebrik ediyorum. Bu olay birazda gec kalinmistir, ben Ayhan kardesimi,Cemal Mehmethan ve komektaslarini cesaretlerinden dolayi  taktir ediyor,destekliyor ve yanlarinda oldugumu,her turlu yardima acik oldugumu arz ediyorum.Haliyle bu calismalardan dolayi sizi desteklemiyen olacaktir sakin boyleleri sizleri usandirmasin.Onlarida ikna edici inandirici bir calisma yapacaginiza ve ayrimciliktan ziyade birlestirici unsur olacagini umit ediyorm.                                                                                                                                                                                                Saygilarimla   Habip Yildirim
Bruksel Cami dernek baskani.
Avrupa Caferiler Der,Baskan Yardimcisi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder